Ez a közérdekűadat-igénylés csatolmányának HTML formátumú változata 'A nagykátai bölcsőde létesítésére beadott pályázati anyag megismerése'.

VEKOP-6.1.1-15-PT1 - Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási
aktivitásának növelése
Bölcsőde építése Nagykátán
Támogatást igénylő alapadatai
Támogatást igénylő teljes neve:
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Támogatást igénylő rövidített neve
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Gazdálkodási formakód:
321 - Helyi önkormányzat
Adószám (8-1-2 karakter):
15730727-2-13
OM azonosító
Statisztikai szám:
15730727-8411-321-13
Törzskönyvi nyilvántartási szám / PIR azonosító (költségvetési
730721
szerveknek):
Minősítési kód:
Nonprofit szervezet államháztartáson belül
Hatályos TEÁOR besorolás
TEAOR 2008
Főtevékenység TEÁOR '03 száma
Nincs kiválasztva
Főtevékenység TEÁOR '08 száma
84.11 - Általános közigazgatás
ÁFA levonási jog:
C - A támogatást igénylő alanya az ÁFA-nak, de a támogatási kérelemben megjelölt, támogatásból finanszírozott tevékenységekkel kapcsolatban
felmerült költségeire vonatkozóan adólevonási jog nem illeti meg. Az elszámolásnál az ÁFA-val növelt (bruttó) összeg kerül figyelembevételre.
(Bruttó)
A támogatást igénylő a gazdálkodási formakódja alapján átláthatósági
szempontból törvény erejénél fogva átlátható szervezet, vagy egyéni
vállalkozó, egyéni cég:
I. Törvény erejénél fogva átlátható szervezetek
1 / 19

Konzorciumi tag alapadatai
Konzorciumi tag alapadatai
Konzorciumi tag teljes neve:
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
Konzorciumi tag rövidített neve (amennyiben releváns):
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
Gazdálkodási formakód:
572 - Nonprofit korlátolt felelősségű társaság
Adószám (8-1-2 karakter):
20314817-2-41
Statisztikai szám:
20314817-7022-572-01
Egyéni vállalkozói igazolvány száma
Cégbírósági bejegyzés/ bírósági nyilvántartásba vétel
01 09 909066
Alapítás időpontja:
2008.12.22.
Minősítési kód:
Nonprofit szervezet államháztartáson kívül
Hatályos TEÁOR besorolás:
TEAOR 2008
Főtevékenység TEÁOR száma ('03):
Nincs kiválasztva
Főtevékenység TEÁOR száma ('08):
70.22 - Üzletviteli,egyéb vezetési tanácsadás
ÁFA levonási jog:
C - A támogatást igénylő alanya az ÁFA-nak, de a támogatási kérelemben megjelölt, támogatásból finanszírozott tevékenységekkel kapcsolatban
felmerült költségeire vonatkozóan adólevonási jog nem illeti meg. Az elszámolásnál az ÁFA-val növelt (bruttó) összeg kerül figyelembevételre.
(Bruttó)
A támogatást igénylő a gazdálkodási formakódja alapján átláthatósági
szempontból:
I. Törvény erejénél fogva átlátható szervezetek
2 / 19

Támogatást igénylő cím adatai
Támogatást igénylő neve:
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
A támogatást igénylő székhelye:
Ország:
Magyarország
Helység
Nagykáta
 
Irányítószám
2760
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Nagykátai
 
Járás
Nagykátai
Közterület:
Dózsa György út
Házszám:
2.
Helyrajzi szám:
A támogatást igénylő postacíme:
Helység
Nagykáta
 
Irányítószám
2760
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Nagykátai
 
Járás
Nagykátai
Közterület:
Dózsa György út
Házszám:
2.
Helyrajzi szám:
Postafiók irányítószám:
Postafiók:
3 / 19

Támogatást igénylő cím adatai
Támogatást igénylő neve:
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
A támogatást igénylő székhelye:
Ország:
Magyarország
Helység
Budapest
 
Irányítószám
1052
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Budapest
 
Kistérség
Budapest
 
Járás
Budapest
Közterület:
Városház utca
Házszám:
7
Helyrajzi szám:
-
A támogatást igénylő postacíme:
Helység
Budapest
 
Irányítószám
1052
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Budapest
 
Kistérség
Budapest
 
Járás
Budapest
Közterület:
Városház utca
Házszám:
7
Helyrajzi szám:
-
Postafiók irányítószám:
Postafiók:
4 / 19

Képviselő adatai
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
rögzíti az adatokat!
Képviselő adatai
Név:
Dorner Gábor
Képviseleti jog
Önálló
Beosztás:
Polgármester
Telefon:
06-29/641-100
Telefon (mobil):
06-30/459-7328
Fax:
06-29/440-086
E-mail:
[email protected]
Képviselő adatai
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
rögzíti az adatokat!
Képviselő adatai
Név:
Kuszák Miklós
Képviseleti jog
Önálló
Beosztás:
ügyvezető
Telefon:
+36-1/233-6856
Telefon (mobil):
+36-30/210-3082
Fax:
+36-1/327-0347
E-mail:
[email protected]
5 / 19

Kapcsolattartó adatai
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
rögzíti az adatokat!
Kapcsolattartó adatai
Név:
Karsainé Magyar Ildikó
Beosztás:
Jegyző
Telefon:
06-29/641-105
Telefon (mobil):
06-30/270-6581
Fax:
06-29/440-086
E-mail:
[email protected]
Kapcsolattartó adatai
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
rögzíti az adatokat!
Kapcsolattartó adatai
Név:
Nagy Mónika
Beosztás:
pályázati ügyintéző
Telefon:
+36-1/233-6864
Telefon (mobil):
+36-20/341-5153
Fax:
+36-1/327-0347
E-mail:
[email protected]
Projekt adatok
Projekt adatok
A projekt címe:
Bölcsőde építése Nagykátán
A projekt megvalósításának tervezett kezdete:
2016.09.01.
A projekt megvalósítás tervezett fizikai befejezése:
2018.08.31.
A projekt konzorciumban valósul meg?
Igen
Projekt részletes bemutatása
Részletes szakmai tartalom
Kérjük, mutassa be a fejlesztés részletes szakmai tartalmát!
Jelen projektcélja egy 48 férőhelyes 4 csoportos bölcsőde építése Nagykátán. Jelenleg több, mint 500 bölcsődés korú gyermek elhelyezése az
önkormányzat részéről nem megoldott, mivel nincs bölcsőde a városban. A bölcsődés korú gyermekek ellátása a Huncimanci Nonprofit Kft. által
üzemeltetett Családi napköziben 14 fő, illetve a 2 évet betöltött gyermekek a Városi Napközi Otthonos óvoda székhelyén működtetett 7 fős „Mini
csoportban” történik. Ez azt jelenti, hogy a legfeljebb 2.5 éves korosztály 4.2 %-a részére biztosított ellátás, de nem bölcsődei keretek között.
Rövidtávon a magas arányú szülőképes korosztály még megszületendő gyermekeinek elhelyezése is indokolja a bölcsődei férőhelyek fejlesztését.
Másrészt az elsősorban a fiatal korosztályokat érintő kedvező kormányzati döntés bevezetése, a Családok Otthonteremtési Kedvezménye várható
demográfiai hatása növeli a keresletet, ez is indokolja a bölcsődei fejlesztést. A 2016. márciusi adatok szerint, az elvégzett előzetes igényfelmérés
alapján 60 gyermek elhelyezésére lenne igény Nagykátáról és a járás környező településeiről. A tervezett intézmény elhelyezkedése miatt várhatóan
a hátrányos és a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek aránya is magas lesz. A hátrányos és a halmozottan hátrányos helyzetű célcsoportok
gyermekei és azok szülei számára elengedhetetlenül fontos, hogy részesülhessenek azokban a szociális, egészségügyi, nevelési
szolgáltatásokban, amelyekhez az alapellátásban, a családsegítő szolgáltatásokban hozzájuthatnak. A megvalósuló bölcsődében egy korszerű
épületben, esztétikus környezetben, nagyon jó tárgyi - és személyi feltételekkel kerül biztosításra a kisgyermekek ellátása. A szülők és gyermekeik
szociális és gazdasági helyzetére reagálva a Képviselő-testületnek döntenie kell majd arról, hogy a szociálisan rászorulók számára milyen
kedvezményt biztosít a bölcsődei ellátás igénybevételére. A megvalósuló bölcsődei férőhelyek lehetővé teszik, hogy az anyák (ismét) belépjenek a
munkaerőpiacra, javítva a munkaerőpiacra visszatérni szándékozó nők, a hátrányos helyzetű családok gazdasági aktivitását. A projekt
6 / 19

eredményeképpen a városban 14 új munkahely létesül, amely munkahelyek jelentős része a városban élő, alacsony iskolai végzettségű nőknek,
asszonyoknak kínál elhelyezkedési lehetőséget. A pályázat keretében megvalósuló bölcsődeépítéssel kapcsolatos rövid távú célkitűzések: • A 0-2
éves korosztály számára rendelkezésre álló férőhelyek aránya – önkormányzati és családi bölcsőde együttesen - haladja meg a célcsoport
létszámához viszonyított 10%-ot. • Az új intézménybe felvettek között legalább 20% legyen a hátrányos helyzetű családok gyermekeinek száma. • A
felvett gyerekek részére legyen biztosítva a komplex korai szűrő és fejlesztő program. • A beruházás megvalósulását követően keletkezzen legalább
14 új munkahely és 40 anya munkába állását, munkavállalást segítse elő gyermeke bölcsődei felvétele. Nagykáta Pest megyei kisváros, amely
Budapest és Szolnok között körülbelül félúton helyezkedik el. Viszonylag kisszámú lakossága ellenére fontos központ a területen – gyakran a Tápió-
vidék fővárosa címmel illetik -, hiszen a környező települések lakóit is ellátja adminisztratív, kulturális, egészségügyi és üzleti szempontból is, így a
teljes kiszolgált lakosság 50-60 000 főre tehető. A kilencvenes évek viszonylag gyér növekedése után az utóbbi években újra hatalmas lendületet
vett a fejlődés a városban: rengeteg utat szilárd burkolattal láttak el, a Dózsa György utat a környék legszebb főutcájává varázsolták az Európa park
megnyitásával és az utat övező részek regenerálásával. A kereskedelem vált a meghatározó és legfontosabb üzletággá, rengeteg bolt nyitott az
elmúlt években. A főbb intézmények szinte kivétel nélkül megújultak, és kicsit eltúlzott nagyságúak is lettek, hiszen sok környékbelit is el kell látniuk: a
Rendőrkapitányság a kilencvenes évek közepén épült fel, a Tűzoltóságot 2000-ben adták át. A város életében igen fontos piac teljes felújítására
került sor, és nagyobb volumenű szabadtéri rendezvények megrendezésére is alkalmassá vált. Az SCA Packaging megújult DS Smith Packaging
Hungary Kft. néven folytatja a gyártást és az ipari parkban megtelepült az egyik legfontosabb munkaadó, a Clarion Hungary Kft. A gyógy- és
strandfürdő rengeteg embert vonz, nem csak a közvetlen környékről, ráadásul 2012-ben átadták a fedett fürdőt is. A városban a foglalkoztatottság
alacsonyabb a megyei átlagnál, a munkanélküliség (amely a városban jellemzően hosszú távú és alacsony képzettségű munkanélküliség) az
országos és a globális gazdasági mozgásoknak megfelelően alakult a városban. Az aktív korú közép- és felsőfokú végzettségűek arányában
Nagykáta lemaradása a Pest megyei járásközpontoktól, a megyei és az országos átlagtól egyaránt nő, annak ellenére, hogy a felsőfokú
végzettségűek részaránya két számjegyűre emelkedett 2011-re. A város területe 82 km2, 2013-ban lakónépessége 12.455 fő, népsűrűsége 151,9
fő/km2, amely az országos átlagot– 105 fő/km2 – jelentős mértékben meghaladja. Az elmúlt éveket vizsgálva megállapítható, hogy a város
népessége szinte stagnált, az állandó népesség 2011-2015 között 12.786 főről 12.678 főre csökkent. A népességszám megtartásához a városban
megélénkült lakásépítések jelentősen hozzájárultak. Az átlagéletkort tekintve a város népessége fiatalabb a környező településeknél, a 0-35 évesek
aránya 42% (2015), az időskorúak aránya 23% (2015). A megvalósuló bölcsőde kötelező felvételi körzete Nagykáta város közigazgatási területe,
illetve amennyiben a későbbiek során nagykátai gyermekekkel nem sikerül teljes egészében feltölteni a szabad férőhelyeket, akkor a nagykátai járás
települései. A környező településekről már jelenleg is nagy érdeklődés mutatkozik a megvalósuló bölcsőde iránt, mivel a nagykátai járásban jelenleg
csak 2 bölcsőde van. Nagykátán a bölcsődés korú gyermekek gondozását a területi védőnők végzik a gyermekek lakásán és a Tanácsadóban, ahol
hetente 3 délelőtt a házi gyermekorvosok tartanak tanácsadást felváltva. Tekintettel arra, hogy Nagykátán az önkormányzat részéről nem megoldott a
bölcsődei ellátás, ezért 5 éve egy óvodapedagógus vállalkozásba kezdett és saját lakásán létrehozta a családi napköziket fenntartó Huncimanci
Nonprofit Kft.-t. A Kft. ügyvezető igazgatója a Huncimanci Családi Napközi Játszóház és Fejlesztő Központ vezetője több sikeres pályázatának
köszönhetően, jelenleg összesen 3 családi napköziben 2 x 7 férőhelyen bölcsődés korú, 7 férőhelyen iskoláskorú gyermekek napközbeni ellátását
valósítja meg teljes férőhely kihasználtsággal. Az utóbbi néhány hónapban több új igény keletkezett a bölcsődei szolgáltatásaik iránt, aminek már
egyre nehezebben tudnak maradéktalanul eleget tenni. A korábbi 50 fő kisgyermeket ellátó bölcsődét az akkori képviselő-testület 1993-ban
gazdasági okok miatt bezárta. A bölcsődeként funkcionáló épület a szükséges átalakítást követően óvodaként kezdte meg működését és úgy
működik jelenleg is. Problémák, szükségletek bemutatása: Tekintettel arra, hogy hosszú ideje mulasztásos törvénysértést követ el az önkormányzat,
mivel nem gondoskodott a bölcsődei ellátás biztosításáról, így a nevelési, gondozási tevékenység szintjén megjelenő problémákról nem tudunk
beszámolni. A bölcsőde megépítésére szolgáló ingatlan a képviselő-testület döntését követően 2016. áprilisában - a pályázat benyújtásával
egyidejűleg - megvásárlásra került. A terület a város központjában, nagyon jól megközelíthető helyen, nyugodt kisvárosi kertes házas övezetben
fekszik. Mivel mindezidáig önkormányzati fenntartásban nem volt bölcsőde, csak családi napközi keretén belül van lehetőség ilyen jellegű
szolgáltatás igénybevételére, ezért az önkormányzat fenntartású bölcsődében teljes kapacitáshiány van. A Népességnyilvántartás adatai szerint
2013-ban 348 0-2 éves korú gyermek lakott Nagykátán, ez a szám 2015-ben 381 főre emelkedett. Jelenleg csak a várólistán lévő 0-2.5 éves korú
gyermekek számát tudjuk bemutatni, amely közel 50 fő. Nagykáta közigazgatási területéről jelenleg 14 érintett a családi napköziben kerül ellátásra,
közel 10 főt elhordanak más településre, a többi kisgyermek ellátását pedig családon belül oldják meg a szülők, ahol ez lehetséges. Több szülő
sajnos a bölcsőde hiánya miatt nem tud a gyermek óvodába történő felvétele előtt visszatérni a munka világába. Rövidesen megkezdődik a DS Smith
Packaging Hungary Kft. nagykátai telephelyének fejlesztése, mely közel 20 főnek teremt munkalehetőséget városunkban. Ennek az új munkahelynek
a megvalósítása szintén növelni fogja a bölcsi kihasználtságát. Nagykátán, mint a nagykátai járás központjában olyan intézmények működnek,
melyek a járásban más településen nem, ezért a városban dolgozó, de nem a városban lakó szülők gyermekeinek elhelyezésével kapcsolatban
várhatóan növekvő igényekkel kell szembenéznie a bölcsődei intézményrendszernek is. A jelenlegi helyzet bemutatása: Nagykáta Város
Önkormányzata Képviselő-testülete a projekt megvalósulása esetén eleget tud tenni a hatályos jogszabályi követelményeknek, megszűnik a
mulasztásos törvénysértés. A bölcsőde megnyitását követően az első időszakban számításaink alapján csak nagykátai gyermekekkel töltjük fel a
létszámot, későbbiekben szabad kapacitás esetén a járás környező településeiről is fogadnánk a kisgyermekeket. A városban a szegregált területen
lévő rossz minőségű lakások, a halmozottan hátrányos helyzetű kisgyermeket nevelő családok nagy száma miatt, a 0-3 éves gyermekek egészséges
fejlődésének, alapellátásban való segítésének egyetlen módja a jó minőségű napközbeni ellátást biztosító intézményben való elhelyezés lenne,
aminek jelenlegi korlátja a bölcsődei férőhely hiánya. A jelenlegi bölcsődei hiány ellentétes az Európai Tanács 2002. március 16.
megállapodásában rögzítettektől, amely szerint le kell bontani azokat az akadályokat, amelyek a nők munkaerőpiaci részvételét korlátozzák. A
dokumentumban azt fogalmazták meg, hogy a fenti cél elérése érdekében a jelenlegi, a 0-3 éves korosztály 8,54%-ra kiterjedő férőhelyek számát
úgy kell növelni, hogy az az évtized végére 33% részére biztosítsa a szükséges napközbeni ellátást. A nem megfelelő számú férőhely ugyanis fékezi
a nők megjelenését a munkaerőpiacon, és súlyosan veszélyezteti a szegénységi küszöb alatt élő kisgyermekek egészséges fejlődését. A szülőképes
korú nők, illetve gyermekvállaló korosztályok számának múltbéli, jelenlegi és várható alakulását megfigyelve prognosztizálható, hogy a szülőképes
korú nők, illetve családalapító korban lévő fiatalok száma jelenleg alacsonyabb, hosszabb távon viszont e korcsoportok lélekszámának
növekedésére lehet számítani. Hosszabb távon két tendencia hat: A jelenlegi bölcsődei hely hiánya mellett a jelenleg magas számú - 1703 fő -
szülőképes korosztály még megszületendő gyermekeinek elhelyezése, másrészt a fiatal korosztályokat érintő környező településekről a
járásszékhelyre történő betelepülés is indokolja a bölcsődei férőhelyek fejlesztését. A pályázat segítségével megvalósuló 48 férőhelyes bölcsőde •
Javítja a célcsoport, azaz a 0-3 éves korosztály tagjainak bölcsődei elhelyezésre vonatkozó esélyeit. A jelenlegi népességadatok alapján e
korosztály legfeljebb 2.8%-a kerülhet be a családi napközibe, az új bölcsőde az elhelyezésre vonatkozó felső becslést 15%-ra javíthatja. • A
bölcsődeépítés eredményeképpen nemcsak az esélyek javulnak, hanem konkrétan csökken a várólistán lévő, de felvételre nem kerülő gyerekek
száma. Előzetes igényfelmérés alapján kb. 60 gyermek bölcsődei elhelyezésére van igény. • Tekintettel arra, hogy a bölcsőde építésére kiválasztott
ingatlan Nagykáta központi területén helyezkedik el, az ellátottsági mutatók racionális emelkedése mellett az intézményrendszer területi
megközelítése is optimális. • A bölcsődei férőhelyek bővülése lehetővé teszi, hogy az anyák (ismét) belépjenek a munkaerőpiacra. Ennek
eredményeképpen a városban magas számban élő hátrányos helyzetű családok, a munkaerőpiacra visszatérni szándékozó nők foglalkoztatottsága
nő, az inaktivitás mutatója csökken. Éppen a tervezett bölcsőde elhelyezkedése is erre jelenthet garanciát, mely a város legtávolabbi pontjáról is
elérhető lesz 30 perc sétával. A projekt keretében járműbeszerzésre nem kerül sor. A pályázati program megvalósulása esetén az elhelyezésre
kerülő gyerekek nemcsak az intézményrendszer nyújtotta bölcsődei alapellátásban részesülnek, hanem igénybe vehetik azokat a családsegítő
szolgáltatásokat is, amelyeket a városban nyújtanak. A hátrányos és a halmozottan hátrányos helyzetű csoportok gyermekei és azok szülei számára
elengedhetetlenül fontos, hogy részesülhessenek azokban a szociális, egészségügyi, nevelési szolgáltatásokban, amelyekhez az alapellátásban, a
családsegítő szolgáltatásokban hozzájuthatnak. Terveink között szerepel a bölcsődében az Időszakos gyermekfelügyelet biztosítása. Ezt
számításaink szerint 10-20 család venné igénybe. Ezen szolgáltatással segítenénk a kisgyermekes szülőknek, vizsgaidőszakban a GYES alatt tanuló
anyukáknak, de várhatóan hivatalos ügyek intézésének idejére is szívesen vennék igénybe új szolgáltatásunkat. A megvalósuló projekt kivitelezése
során az alábbi más projektekhez, fejlesztésekhez való kapcsolódásra kell különös hangsúlyt fektetni: • A megfelelő számú bölcsődei dolgozó
kiválasztása során figyelemmel kell lenni az emberi erőforrásokba történő megnövelt befektetés, élethosszig tartó tanulási rendszerek és stratégiák
kidolgozására és végrehajtására, a képzésekhez való hozzáférhetőség növelésére az alacsony képzettségű és az idős dolgozók számára is. • Az
aktív és megelőző intézkedések végrehajtása során a szükségletek és személyre szabott segítség korai azonosítására, úgymint a személyre szabott
képzés, munkakeresés és mobilitás, munkaerőpiaci részvételt elősegítő ösztönzők, az idősebb munkavállalók minél hosszabb ideig
foglalkoztatásban tartó rugalmas intézkedések és a munka és magánélet összeegyeztetését célzó intézkedések. • Hátrányos helyzetűek társadalmi
integrációjának erősítése, különös tekintettel foglalkoztatási integrációjukra és munkaerőpiaci diszkriminációjukra, elsősorban a következők révén: -
úgymint a társadalmi kirekesztésben élők, korai iskolaelhagyók, kisebbségek segítése foglalkoztatási intézkedések szakképzéshez és oktatáshoz
való hozzáférés révén - a munkahelyi elfogadás és a munkaerőpiaci diszkrimináció elleni küzdelem A projekt során több partnerségi kapcsolat kerül
kialakításra: - a Városi Könyvtár és Művelődési Központ és Tájházban működő Baba-mama Klubbal. A Klubban a városban élő kisgyermekes
anyukák önkéntes alapon szervezik programjaikat, kéthetente tartandó összejöveteleikre a gyermekneveléssel kapcsolatos előadókat hívnak meg,
illetve segítik egymást tanácsaikkal, - a Család és Gyermekjóléti Központtal, - a Nagykátai Járási Hivatal Gyámhivatali Osztályával, - a Nagykátai
Polgármesteri Hivatal szociális ügyintézőivel. A projekt eredményeképpen 14 új munkahely létesül, amely elsősorban a nők foglalkoztatását segíti,
hiszen ezek az állások női állások (gondozók, konyhások, takarító). A létrejövő munkahelyek jelentős része a Nagykátán élő, alacsony iskolai
végzettségű nőknek, asszonyoknak kínálnak elhelyezkedési lehetőséget. A jelen pályázatban bemutatott fejlesztés megvalósulása esetén a
hozzáférhetőség a város valamennyi lakója számára egyaránt biztosított, a bölcsőde városközponti elhelyezése biztosítja azt, hogy mindenki
számára területi különbség nélkül elérhető legyen. Nagykáta Város Önkormányzata Képviselő-testülete nagyon bízik a pályázat kedvező
elbírálásában, figyelemmel arra, hogy jelen fejlesztési igénnyel kapcsolatosan még nem volt pályázati konstrukciója az önkormányzatnak, így
támogatásban sem részesült ilyen tevékenységhez kapcsolódóan. A helyi iparűzési adóbevételek évről évre ingadoznak, ami az önkormányzati
költségvetésre is hatást gyakorol. A város vállalkozásai tőkehiányosak, befektetéseik csökkenő tendenciát mutatnak, a cégek belföldi piacra
termelnek, a gazdasági válság őket is nehezebb helyzetbe hozta. Ezek alapján megállapítható, hogy az önkormányzat önerőből nem képes a
bölcsőde megépítésére. A jelenlegi helyzet bemutatása A településen jelenleg önkormányzati fenntartású bölcsődei elhelyezésre nincs lehetőség,
egy családi napköziben két 7 fős bölcsődés korú csoport ellátása megoldott a városban. A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény
(továbbiakban Nkt.) 8. § (1) bekezdése alapján az óvoda felveheti azt a gyermeket is, aki a harmadik életévét a felvételétől számított fél éven belül
betölti, feltéve, hogy minden a településen lakóhellyel, ennek hiányában tartózkodási hellyel rendelkező hároméves és annál idősebb gyermek
óvodai felvételi kérelme teljesíthető. Fentiek alapján az óvodában a 2015/2016-os tanévben összesen 19 fő 2.5 évesnél idősebb gyermek felvételére
került sor. Szentmártonkátán, Tápiószentmártonban, Tápióbicskén, Farmoson és Tápióságon nincs bölcsőde és nem is pályáznak bölcsőde
létesítésre. Ezeken a településeken a 2.5 éven aluli gyermekek ellátása jelenleg nem megoldott. Az érintett önkormányzatok polgármesterei
szándéknyilatkozatot adtak, mely alapján ők nem nyújtanak be pályázatot és településükön a bölcsődei ellátás nem megoldott, így amennyiben
önkormányzatunk megépíti a bölcsődét a szabad kapacitás terhére igénybe kívánják venni a szolgáltatásunkat. Jelenleg nem rendelkezik a város
bölcsődével, ezért ingatlankiváltásra nem kerülhetett sor. Nagykáta Város Önkormányzata nem rendelkezik olyan alkalmas, szabadon felhasználható
ingatlannal, melyen megvalósítható lenne a bölcsődeépítés, ezért a beruházás megvalósítására egy ingatlan vásárlásra került sor 2016. áprilisában.
Az önkormányzat ingatlanvagyon kataszterében találhatók üres telkek, de azok olyan szegregált vagy külterületi területen lévő, kis területű területek,
melyek nem alkalmasak a bölcsődeépítésre, az előírt jogszabályi előírások figyelembevételével megtervezett bölcsőde elhelyezésére. Ezen indokok
miatt 109/2016. (III.29.) számú határozatával a képviselő-testület ingatlan vásárlás mellett döntött. A megvásárolt ingatlan területe 1790 m2, mely
terület kevés a 48 férőhelyes bölcsőde jogszabályi előírások szerinti megépítésére, ezért a szomszédos ingatlanból 440 m2 megvásárlásra került az
ingatlanhoz és a két terület telekhatár rendezése megtörténik a nagykátai 1908 hrsz-ú ingatlanon. Egy régi lakóházat felépítményként tartalmazó
ingatlan került megvásárlásra bölcsődeépítés céljából. Az építmény teljes egészében elbontásra kerül és egy teljesen új, a mai kor
követelményeinek mindenben megfelelő akadálymentesített bölcsőde kerül megépítésre. A megvalósuló beruházást követően létrejövő épület
összkomfortos, napkollektoros, szigetelt épület lesz. A bölcsőde tervezésekor az OTÉK előírásai kerültek kötelezően alkalmazásra, a MSZ 24210
szabványnak vagy azzal egyenértékű más műszaki megoldásnak az alkalmazásával. A bölcsőde családi házas övezetben kerül elhelyezésre. Az
épület földszint és emelet szintet tartalmaz. A hatályos jogszabályi előírás szerinti gépkocsik parkolása telken belül és a telek előtt megoldott,
természetesen mozgáskorlátozott parkoló is kialakításra kerül. A központi előtérhez kapcsolódóan 1 db látogatói-akadálymentes WC-mosdó helyiség
kerül kialakításra az OTÉK előírásainak megfelelően. A tervezett épület funkciója 4 csoportos bölcsőde, főzőkonyhával. Az épület alapvetően
egyetlen kompakt egységből áll, amely tükrözi a funkcionális egységet, a külső területek felé való zárt viszonyulást. A bölcsőde egyes funkcionális
csoportjai építészeti szempontból alaprajzilag jól elkülöníthető, de egymással szorosan kommunikáló egységekbe csoportosulnak. Ezek az
egységek (foglalkoztatók egysége, kiszolgáló terek egysége) egymással párhuzamosan helyezkednek el, a köztük kialakított központi hosszanti
közlekedőtéren keresztül állnak kapcsolatban egymással. A központi tér egy „áramló tér”-ként fogható fel, amely összekapcsolja és el is választja az
egyes funkcionális csoportokat. Az alaprajzi kialakítás tervezésekor a jól áttekinthető, racionálisan működtethető és az előírásoknak maradéktalanul
megfelelő rendszer kialakítása volt a fő alapelv. A tervezett épület alaprajza a szigorú funkcionalitás mellett kellően nagyvonalú a közönségforgalmi
és a szükséges köztes tereket illetően, mindazonáltal nem tartalmaz felesleges térrészeket. Mindez a földszint és az emelet tekintetében egyaránt
érvényesnek tekinthető. A racionális alaprajzi kialakítása a szerkezetek - ezzel együtt a beruházás költséghatékonyságának - optimalizálását is
eredményezik. A földszinten kerülnek elhelyezésre a kiszolgáló terek és a 4 gondozási egység (foglalkoztatók, gyermekszobák). A gyermekszobák
előtt pergolás árnyékvetővel védett játszóterasz van. A terasz és a kert kapcsolata füvesített rézsűvel megoldott. A tervezett épület emeletén
alapvetően a bölcsőde működését biztosító, kiegészítő kiszolgáló helyiségek kerültek megtervezésre. Az épületnek ezen a szintjén az OTSZ
7 / 19

vonatkozó előírásainak megfelelően gyermekek nem tartózkodnak, ez a szint kizárólag a személyzet illetve a gondozók számára szolgál. Speciális
nevelési helyiségek kialakítására nem kerül sor, mivel az intézmény kidolgozásra kerülő szakmai/ pedagógiai programja nem tartalmaz majd olyan
nevelési elemeket, foglalkozásokat, amelyek megtartásához e helyiségek kialakítása szükséges. A pályázat során az alábbi műszaki gépek és
eszközök kerülnek beszerzésre: főzőkonyhába szükséges eszközök, tálaló edényzet, csoportszoba, gyermeköltöző, fürdőszoba, kerti felszerelések,
orvosi eszközök, vezető gondozónői iroda, étkező, öltöző, mosdó, zuhanyzó, wc, takarítás eszközigénye, egyéb kisértékű beszerzés (játék, raktárak,
berendezése, textil stb.). Informatikai igény 3 számítógép, 1 laptop, fényképezőgép, valamint a kapcsolódó szélessávú internet csatlakozás
biztosítása. Pályázatunk kedvező elbírálása esetén egy korszerű épületben, esztétikus környezetben, nagyon jó tárgyi - és személyi feltételekkel
tudjuk majd biztosítani Nagykátán a kisgyermekek ellátását. Az önkormányzat által biztosítandó bölcsőde már nagy előrelépés, mivel ezidáig ilyen
szolgáltatás nem volt, ezért egy a városközpontban, direkt erre a feladatellátásra megépülő új, megújuló energiaforrással rendelkező, korszerű és a
hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően felszerelt bölcsőde óriási előrelépés városunkban. Önállóan támogatható megvalósuló
tevékenységek: A) Intézmény/szolgáltatás infrastrukturális fejlesztése: a) új épület építése (beleértve az épületgépészetet és a főzőkonyhát is); b)
udvar, játszóudvar kialakítása (pl.: kerékpártároló/babakocsi tároló létesítése; kerítés építése, javítása; zöldterület-fejlesztése, növelése; ivókút
építése); c) szocializációt, mozgásfejlesztést, fejlesztést segítő helyiségek, szabadidős programoknak lehetőséget biztosító terek fejlesztése; d)
tornaszoba, orvosi szoba, elkülönítő helyiség létesítése, B) Eszközbeszerzés, beleértve: a) a bútorok és egyéb berendezési tárgyak (pl.: konyhai
berendezések; udvari játékok; utcabútorok; játéktároló), eszközök (pl.: konyhai eszközök; fejlesztő eszközök) beszerzését közvetlenül a
szolgáltatáshoz kapcsolódóan; b) az informatikai eszközök, berendezések, IKT-eszközök, vezeték nélküli (ún. wireless) technológiák beszerzését.
Önállóan nem támogatható, választható megvalósuló tevékenységek: a) a hatályos jogszabályokban minimálisan előírt számú parkoló-férőhely és
akadálymentes parkoló-férőhely fejlesztése. b) a bölcsőde alapfeladatain túli szolgáltatás (kizárólag játszócsoport és időszakos gyermekfelügyelet);
c) megújuló energiaforrások alkalmazása. Önállóan nem támogatható, kötelezően megvalósítandó tevékenységek: a) akadálymentesítés, b) szórt
azbeszt mentesítése esetünkben nem releváns, c) energiahatékonysági intézkedések, d) nyilvánosság biztosítása, Nem támogatható tevékenységek:
A pályázati kiírásban részletezett nem támogatható tevékenységek megvalósítására pályázatunk megvalósulása esetén nem kerül sor. Az épületek
kialakítása, tájolása lehetővé teszi a tetőn napelemek és napkollektorok telepítését. Mindhárom épületegység tetőterében a kinyert energia fogadása,
tárolása számára gépészeti helyiség létesül. Mindhárom épületre tervezésre kerül egy-egy napkollektoros rendszer, mert a melegvíz épületek közötti
szállítása nagy hőveszteséggel jár. Épületenként egy-egy napkollektoros rendszer kiépítésének költsége 2,2-2,8 millió Forint körül lehetséges. Egyik
épületegységnél napelemek telepítésére gazdaságossági szempontok miatt is sor kerül, mivel a napelemekkel elektromos energiát lehet előállítani,
melyet az elektromos hálózatba vissza lehet táplálni, egy ad-vesz elektromos mérőn keresztül lehetőség van az elfogyasztott és visszatáplált
mennyiség elszámolására is. 1 napelem helyigénye 1,7 nm. 1 kW teljesítményhez kb. 4 db. napelem szükséges és egy év alatt a négy napelem
megközelítőleg 1200 kWh energiát termel. Egy ilyen rendszer kiépítésének költsége engedélyeztetéssel kulcsrakészen kb. 13 -14 millió forint, magas
minőségű német termékekkel. Az intézmény szakmai létszámkapacitása a 15/1998. NM. rendeletnek megfelelően illeszkedik a férőhelyszám által
meghatározott létszámigényekhez: 1 fő bölcsődevezető, 8 fő gondozónő, 1 fő fejlesztési szakember, 2 fő szakács - egyik élelmezésvezető is
részmunkaidőben - és 1 fő konyhalány, 1 fő takarítónő. Jelen pályázatunk benyújtásának előkészítésébe teljes körűen bevonásra került Nagyné
Bellók Annamária a sülysápi Gólyahír Bölcsőde intézményvezetője. Intézményvezető Asszony Szociális szakvizsgát végzett tanító,
kisgyermekgondozó, - nevelő, a sülysápi Gólyahír Bölcsőde vezetője 2010-től, annak megnyitásától. Intézményvezető Asszony több mint öt éves
munkája, szakmai hozzáértése révén, az általa vezetett bölcsőde szakmailag folyamatosan fejlődik. Az általa elért sikernek köszönhetően a dolgozók
pozitív hozzáállása és toleranciája hozzájárul ahhoz, hogy megfelelő munkahelyi közösséget tudott kialakítani, mely feltétele a gyermekek testi-
szellemi, de elsősorban lelki fejlődésének. Intézményvezető Asszony az előkészítés során átadta működési tapasztalatait a bölcsőde tervezéséhez
kapcsolódóan, koordinálta a beszerzendő eszközök listáját és praktikus tanáccsal látta el önkormányzatunkat a pályázathoz kapcsolódóan. A projekt
keretében létrehozott közcélú, bevételt nem termelő bölcsődei beruházás Nagykáta Város Önkormányzata Városgazdálkodási Szervezete szakmai
és gazdasági irányítása alá fog tartozni. A bölcsődét az önkormányzat a bölcsődei normatívából és saját forrásból finanszírozza. A bölcsőde hosszú
távú fenntartásához a mindenkori költségvetési rendeletben szükséges fedezetet biztosítani. A képviselő-testületnek rendeletet kell majd alkotnia a
térítési díjakról. A Gyvt. 147. § (2) bekezdése alapján a bölcsőde esetében az intézményi térítési díjat külön meg kell határozni a gyermek
gondozására, nevelésére, nappali felügyeletére és a vele történő foglalkozásra, valamint a 151. § (3) bekezdésében foglaltak szerint a
gyermekétkeztetésre vonatkozóan. Az új bölcsőde éves költségvetése 30 millió forint, melynek működtetését a projekt zárásától számított 5 évig,
tartós kötelezettségvállalással vállalja Nagykáta Város Önkormányzata a pályázat benyújtásával. Természetesen az önkormányzat célja az új
bölcsődei telephely 5 évet meghaladó folyamatos üzemeltetése, e vállalás csak a pályázat kötelező feltételeinek kíván eleget tenni. A projekt
lezárulását követően az intézmény működésének irányításához az ott dolgozó, leendő szakemberek (pl. gondozónők) pedig a nyitást megelőzően
természetesen felvételre kerülnek. A műszaki fejlesztés hosszú távú fenntarthatóságát a műszaki átadást követő garanciális javítások elvégeztetése,
a rendszeres karbantartás és javítások elvégzése, valamint az időszakos felújítások biztosítása garantálja. Tekintettel arra, hogy 2016-tól jelentősen
bővítette a Kormány a Családok Otthonteremtési Kedvezményének (CSOK) mértékét, ezért úgy prognosztizáljuk, hogy a 2015-2023 évek közötti
időszak alatt mintegy 4-5%-kal növekszik a 0-2 éves korúak száma városunkban. Jelentős növekedésre a CSOK módosítását követően az idei és az
azt követő két évben várunk, majd számításaink szerint a 2019-2020-as években stagnál a születési hajlandóság. Ezt követően tekintettel a
következő korosztály szülőképes korba kerülésére 2021-től várhatóan ismét növekszik a születések száma és ezzel egyidejűleg a 0-2 év közöttiek
létszáma. Nagykáta Város Önkormányzata által megvalósítandó projekt teljes egészében elősegíti a Pest Megyei Területfejlesztési Program 2014-
2020 megvalósulását, mert a Program 9.3 a) pontjában meghatározott „Pest megyei intézmények fejlesztése és építése [TM2- intézkedései]”-vel
összhangban Nagykáta is azon Pest megye települések közé tartozik, ahol egyáltalán nincs bölcsődei ellátás. A projekt megvalósítását követően
városunkban megtörténik a bölcsődei kapacitáshiány felszámolása új intézmény építésével. A kialakításra kerülő bölcsőde építését, berendezését és
külső környezetét megpróbáltuk valamennyi hatályos jogszabályi előírás figyelembe vételével a legköltséghatékonyabban megtervezni, de így is
viszonylag magas az igényelt támogatás és a létrejövő férőhelyek számának hányadosa. Városunkban jelenleg 381 fő a 0-2 éves korú gyermekek
száma. Ennyi bölcsődés korú kisgyermekre vonatkozóan egyetlen bölcsődei férőhellyel sem rendelkezik jelenleg Nagykáta. Jelen beruházásra
vonatkozóan érvényes, jogerős engedélyezési tervvel, illetve kiviteli tervvel önkormányzatunk nem rendelkezik, mivel már korábban bemutatásra
került, hogy önkormányzatunk saját erőből nem képes a bölcsőde megépítésére. Projektünkkel helyi szinten nagymértékben hozzájárulunk a város
gazdasági fejlődéséhez, mivel 14 új munkahelyet tudunk teremteni. Ilyen mértékű új munkahely létesítésére az elmúlt időszakban sajnos
városunkban nem került sor. Pályázatunk sikeres megvalósítása esetén a rendelkezésre álló hazai és uniós forrásból kapcsolódó fejlesztéseket
kívánunk megvalósítani. Kiemelkedően fontosnak tartjuk az önkormányzattal foglalkoztatási jogviszonyban álló szakemberek folyamatos képzését,
továbbképzését, melyet sajnos önerőből városunk nehezen tud finanszírozni. A bölcsődében lehetőség van egyéb szolgáltatások nyújtására is.
Városunk lakosságszáma és a betöltött járás székhely funkció miatt is szükséges lenne a legkisebb korosztály aktív kikapcsolódásához,
szabadidejük hasznos eltöltéséhez egy játszóház kialakítása, ennek megvalósítását, az ehhez szükséges eszközök beszerzését szintén pályázati
forrásból tudjuk csak megvalósítani.
Helyi esélyegyenlőségi program (HEP) rendelkezésre állása
Igen
A projekt helyi esélyegyenlőségi programhoz való illeszkedése (cél
kódja és megnevezése)
Projektünk teljes mértékben illeszkedik a Helyi esélyegyenlőségi programhoz. A pályázat során a családbarát intézkedések, azaz a kisgyermeket
nevelő szülők segítése a cél összhangban áll a HEP 4-es pontjával. A szülők munkaerőpiacra történő visszatérésük elősegítése céljából az
önkormányzat feladata a gyermekek napközbeni ellátásának biztosítása. A HEP 5.2-es pontja szintén kitér a bölcsődei férőhelyek számának
növelésére a kisgyermekes szülők munkaerő-piaci esélyeinek tekintetében. Mivel sem Nagykátán, sem a környező településeken jelenleg nem
működik bölcsődei ellátás, így az önkormányzat minden előkészületet megtett, hogy amint lehetősége nyílik rá, bölcsődét építsen. Jelen pályázat
célja tökéletesen megfelel a tervezett fejlesztésnek. A HEP felülvizsgálata során megállapításra kerül, hogy a nők helyzete változatlan, mivel a
bölcsődés korú gyerekek elhelyezése még mindig problémát jelent a településen, melynek megoldása az intézményrendszer fejlesztésében rejlik.
8 / 19

Megvalósítási helyszínek
Helység
Nagykáta
 
Irányítószám
2760
 
Régio
Közép-Magyarország
 
Megye
Pest
 
Kistérség
Nagykátai
 
Járás
Nagykátai
Közterület:
Bajcsy-Zsilinszky utca
Házszám:
27.
Helyrajzi szám:
1908
Ez a projekt elsődleges megvalósítási helyszíne?
Igen
A projekt fejlesztendő járásban működik, fejleszt?
Nem
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
1
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2016.12.31.
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Prrojekt előkészítési dokumentáció teljes körű teljesítése
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
10 153 650
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
2
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2017.03.31.
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Kiviteli tervek, valamint a részletes tervezői költségvetés elkészítése, tulajdonviszonyok rendezése
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
14 414 500
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
3
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2017.06.30.
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Közbeszerzés lefolytatása
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
2 540 000
9 / 19

Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
4
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2017.12.31.
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
A beruházás 50%-os készültségi szintje, terület-előkészítés
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
143 165 950
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
5
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2018.04.30.
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
A beruházás 75%-os készültségi szintje
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
67 677 725
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
6
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2018.08.17.
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
A beruházás 100%-os készültségi szintje, illetve az eszközök beszerzése.
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
129 645 738
Mérföldkövek
Mérföldkő sorszáma:
7
Mérföldkő elérésének tervezett dátuma:
2018.08.31.
Megvalósítani tervezett eredmény leírása:
Eredményességmérési keret indikátor teljesítése, a teljes projekt fizikai befejezése
A mérföldkő eléréséig felhasználni tervezett támogatás összege
29 286 200
Projektmenedzsment szervezet bemutatása
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
rögzíti az adatokat!
Projektmenedzsment szervezet megnevezése:
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
A megvalósítás menedzsmentjében közvetlenül részvevő személyek
2
száma (fő):
Projektmenedzsment szervezet tevékenységének leírása
A Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft. Pest Megye Önkormányzatának 100 % tulajdonában lévő szervezet. Tevékenységünk során az
Önkormányzat, valamint a Hivatal munkáját segítjük, annak működésével-feladatellátásával kapcsolatos stratégiai és operatív tevékenységekben
működünk közre. Munkánk során térségi, regionális és nemzetközi feladatokat is ellátunk. Munkánkat a Pest Megye Önkormányzatával megkötött
közszolgáltatási szerződés alapján végezzük, de a 2014-2020 időszakra tervezése során közreműködtünk a Pest megyét érintő tervezési
dokumentumok elkészítésében is. Az évek során munkatársaink nagy tapasztalatot szereztek a hazai decentralizált források pályázati rendszeréhez
kapcsolódó végrehajtási feladatainak ellátásában, uniós pályázati forrásokra alapozott fejlesztések generálásában és menedzselésében.
Összhangban a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelettel, mely a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó
támogatások felhasználásának rendjét szabályozza, a Pest megyei közszféra szervezetek tekintetében (önkormányzatok), cégünk ellátja a
projektmenedzsmenti és projekt előkészítési feladatokat azokban az esetekben, ahol erre a települési önkormányzat felkér bennünket.
10 / 19

Projekt előkészítettség
Igényfelmérés/piackutatás
Kész
Az előkészítés az egyetemes tervezésnek megfelelően történt
Kész
(megfelelő hozzáférés biztosítása mindenki számára)
Környezeti hatásvizsgálat
Nem releváns
Tervezési dokumentumok - engedélyezési terv
Kész
Tervezési dokumentumok - kiviteli terv
Projektfejlesztési szakaszban kerül kidolgozásra
Közbeszerzési dokumentáció(k) elkészítése
Projektfejlesztési szakaszban kerül kidolgozásra
A hatóságok és a lakosság tájékoztatása
Folyamatban van
Helyzetelemzés/ stratégiát megalapozó dokumentumok
Kész
Műemléképület esetén szakhatósági határozat a műemléképület
Nem releváns
védett értékeiről
Egyéb dokumentumok
Nem
Projekt előkészítettség
A projekt megvalósítását megelőzően felmérést készítettünk, hogy megbizonyosodjunk a tényleges igényekről. A környező településekről már
jelenleg is nagy érdeklődés mutatkozik a megvalósuló bölcsőde iránt, mivel a nagykátai járásban jelenleg csak 2 bölcsőde van. A megalapozó
dokumentum elkészült, melyben bemutatásra került a projekt célja és indoklása, fenntarthatósága. A bölcsőde építészeti tervei elkészültek, a kiviteli
tervek a megvalósítási projekt szakasz elején kerülnek kidolgozásra. Mind az építési munkálatok, mind az eszközbeszerzést megelőzően
közbeszerzés lefolytatása szükséges, mely szintén a projekt nyertességét követően kerül kidolgozásra.
11 / 19

Gazdálkodási adatok
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
rögzíti az adatokat!
Gazdálkodási adatok (utolsó két lezárt év adatai Ft-ban) - Gazdálkodási szervezetek, vállalkozások esetében
Utolsó előtti lezárt év
Utolsó lezárt év
Éves nettó árbevétel vagy adóalapba beszámított bevétel (Ft)/ Összes
bevétel (Ft)
Adózás előtti eredmény vagy jövedelem, illetve veszteség (Ft)
Saját tőke vagy vállalkozói adóalap (Ft)
Mérlegfőösszeg (Ft)
Üzemi (üzleti) tevékenység eredménye (Ft)
Általános statisztikai állományi létszám (fő)(az előző 12 havi KSH
létszámjelentésben vagy munkaügyi nyilvántartásban szerepelő teljes
munkaidős létszám számtani átlaga, törtszám esetén lefelé kerekítve)
Gazdálkodási adatok (utolsó két lezárt év adatai Ft-ban) - Önkormányzatok esetében
Utolsó előtti lezárt év
Utolsó lezárt év
2014
2015
Sajátos működési bevétel (Ft)
225
183
750
536
000
000
Mérlegfőösszeg (Ft)
10 224
10 224
316
931
000
000
Módosított pénzmaradvány (Ft)
226
32 824
423
500
000
Tartalékba helyezhető pénzösszeg (Ft)
0
0
Önhibáján kívül hátrányos gazdálkodási helyzetű? (igen/nem)
Nem
Nem
Gazdálkodási adatok (utolsó két lezárt év adatai Ft-ban) - Központi, önkormányzati költségvetési intézmények
esetében
Utolsó előtti lezárt év
Utolsó lezárt év
Intézményi költségvetésének fő összege (Ft)
Általános statisztikai állományi létszám (fő)
Gazdálkodási adatok (utolsó két lezárt év adatai Ft-ban) - Non-profit szervezetek esetében
Utolsó előtti lezárt év
Utolsó lezárt év
Összes bevétel (Ft)
Adózás előtti eredmény (Ft)
Saját tőke (Ft)
Mérlegfőösszeg (Ft)
Általános statisztikai állományi létszám (fő)
12 / 19

Gazdálkodási adatok
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
rögzíti az adatokat!
Gazdálkodási adatok (utolsó két lezárt év adatai Ft-ban) - Gazdálkodási szervezetek, vállalkozások esetében
Utolsó előtti lezárt év
Utolsó lezárt év
2014
2015
Éves nettó árbevétel vagy adóalapba beszámított bevétel (Ft)/ Összes
77 849
71 799
bevétel (Ft)
000
000
Adózás előtti eredmény vagy jövedelem, illetve veszteség (Ft)
3 850
5 479
000
000
Saját tőke vagy vállalkozói adóalap (Ft)
78 242
83 691
000
000
Mérlegfőösszeg (Ft)
84 222
89 158
000
000
Üzemi (üzleti) tevékenység eredménye (Ft)
2 792
4 573
000
000
Általános statisztikai állományi létszám (fő)(az előző 12 havi KSH
8
7
létszámjelentésben vagy munkaügyi nyilvántartásban szerepelő teljes
munkaidős létszám számtani átlaga, törtszám esetén lefelé kerekítve)
Gazdálkodási adatok (utolsó két lezárt év adatai Ft-ban) - Önkormányzatok esetében
Utolsó előtti lezárt év
Utolsó lezárt év
Sajátos működési bevétel (Ft)
Mérlegfőösszeg (Ft)
Módosított pénzmaradvány (Ft)
Tartalékba helyezhető pénzösszeg (Ft)
Önhibáján kívül hátrányos gazdálkodási helyzetű? (igen/nem)
Nincs
Nincs
kiválas
kiválas
ztva
ztva
Gazdálkodási adatok (utolsó két lezárt év adatai Ft-ban) - Központi, önkormányzati költségvetési intézmények
esetében
Utolsó előtti lezárt év
Utolsó lezárt év
Intézményi költségvetésének fő összege (Ft)
Általános statisztikai állományi létszám (fő)
Gazdálkodási adatok (utolsó két lezárt év adatai Ft-ban) - Non-profit szervezetek esetében
Utolsó előtti lezárt év
Utolsó lezárt év
Összes bevétel (Ft)
Adózás előtti eredmény (Ft)
Saját tőke (Ft)
Mérlegfőösszeg (Ft)
Általános statisztikai állományi létszám (fő)
13 / 19

Egyéb projektek megvalósítására kapott támogatások
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Támogatott projekt esetén pályázati azonosítószám:
ÁROP-3.A.2-2013-2013-0015
2007-2013 közötti európai uniós forrásból finanszírozott projekt:
Igen
Projekt címe:
Szervezetfejlesztés megvalósítása Nagykáta Önkormányzati Hivatalában
Támogatás odaítélésének éve:
2013
Megítélt támogatás (Ft):
21 718 850
A projekt összes költsége (Ft):
21 718 850
Támogatott projekt esetén felhívás / program neve:
ÁROP-3.A.2-2013 Szervezetfejlesztés a Közép-magyarországi régióban lévő önkormányzatok számára
Egyéb projektek megvalósítására kapott támogatások
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Támogatott projekt esetén pályázati azonosítószám:
KMOP-3.3.3-13-2013-0166,
2007-2013 közötti európai uniós forrásból finanszírozott projekt:
Igen
Projekt címe:
Napkollektoros rendszer telepítése az 1000 Adagos Gyermekélelmezési Konyha és a Városi Óvoda Czakó András úti telephelyén
Támogatás odaítélésének éve:
2013
Megítélt támogatás (Ft):
7 550 531
A projekt összes költsége (Ft):
7 550 531
Támogatott projekt esetén felhívás / program neve:
KMOP 3.3.3-13 Megújuló energiahordozó-felhasználás növelése
Egyéb projektek megvalósítására kapott támogatások
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Támogatott projekt esetén pályázati azonosítószám:
TÁMOP-3.2.11/10-1/KMR-2010-0052
2007-2013 közötti európai uniós forrásból finanszírozott projekt:
Igen
Projekt címe:
Helyi kultúra, helyi közművelődés
Támogatás odaítélésének éve:
2011
Megítélt támogatás (Ft):
49 835 690
A projekt összes költsége (Ft):
49 835 690
Támogatott projekt esetén felhívás / program neve:
TÁMOP 3.2.11/10-1/KMR Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenysé
14 / 19

Egyéb projektek megvalósítására kapott támogatások
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Támogatott projekt esetén pályázati azonosítószám:
KMOP-4.7.1-13-2013-0007
2007-2013 közötti európai uniós forrásból finanszírozott projekt:
Igen
Projekt címe:
Az ASP központ szolgáltatásainak igénybevételéhez szükséges informatikai fejlesztések konzorciumi keretek között történő megvalósítása Nagykáta,
Mende, Szentmártonkáta, Tápiószele és Úri települések Önkormányzatánál.
Támogatás odaítélésének éve:
2014
Megítélt támogatás (Ft):
64 241 449
A projekt összes költsége (Ft):
64 241 449
Támogatott projekt esetén felhívás / program neve:
KMOP 4.7.1-13 Elektronikus helyi közigazgatási infrastruktúra fejlesztése
Egyéb projektek megvalósítására kapott támogatások
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Támogatott projekt esetén pályázati azonosítószám:
Iratazonosító: 8895357544
2007-2013 közötti európai uniós forrásból finanszírozott projekt:
Nem
Projekt címe:
Falubusz beszerzése Nagykáta Város Önkormányzata számára
Támogatás odaítélésének éve:
2015
Megítélt támogatás (Ft):
7 983 350
A projekt összes költsége (Ft):
7 983 350
Támogatott projekt esetén felhívás / program neve:
Vidéki gazdaság és a lakosság számára nyújtott alapszolgáltatások fejlesztése
Bankszámlaszám - egységes
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
Támogatási igényhez használt bankszámlaszám?
Igen
Bankszámlaszám típusa:
Belföldi bankszámla
Belföldi bankszámlaszám:
10300002-10505224-49020013
Külföldi bankszámlaszám:
Külföldi bankszámlaszám esetében
Bank címe:
SWIFT kód:
Célország:
Nincs kiválasztva
15 / 19

Bankszámlaszám - egységes
Kérjük, válassza ki, hogy melyik támogatást igénylő vonatkozásában
rögzíti az adatokat!
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Támogatási igényhez használt bankszámlaszám?
Igen
Bankszámlaszám típusa:
Belföldi bankszámla
Belföldi bankszámlaszám:
11742063-15392581-00000000
Külföldi bankszámlaszám:
Külföldi bankszámlaszám esetében
Bank címe:
SWIFT kód:
Célország:
Nincs kiválasztva
Források listája
Forrás megnevezése
Összeg [Ft]
%
I. saját forrás
0
0,00%
 I/1. a támogatást igénylő elszámolható hozzájárulása
0
0,00%
 I/2. partnerek hozzájárulása
0
0,00%
 I/3. bankhitel
0
0,00%
I/4. egyéb, saját forrás kiegészítő támogatás
0
0,00%
II. egyéb támogatás
0
0,00%
III. a támogatási konstrukció keretében igényelt támogatás
396 883 763
100,00%
Projekt elszámolható költsége
396 883 763
100,00%
IV. a támogatást igénylő nem elszámolható hozzájárulása
0
-
Projekt teljes költsége
396 883 763
-
Költségek listája
Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Ingatlan vásárlás költségei
Megnevezés
Ingatlan bekerülési értéke
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
10 750 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
0
Brutto egységár [Ft]
10 750 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
10 750 000
Elszámolható költség [Ft] 7 810 500
Nem elszámolható
költség [Ft]
2939500
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
7 810 500
Részletezés
A beruházás helyszínéül szolgáló ingatlan bekerülési értéke.
Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Terület-előkészítési költség
Megnevezés
Terület-előkészítési költség
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
6 150 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
1 660 500
Brutto egységár [Ft]
7 810 500
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
7 810 500
Elszámolható költség [Ft] 7 810 500
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
7 810 500
Részletezés
Terület-előkészítési munkálatok díja.
Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Projektelőkészítés költségei
Költségtípus
Közbeszerzési költségek
Megnevezés
Közbeszerzési szakértő díja, közbeszerzési dokumentáció összeállítása, közbeszerzési tanácsadói tevékenység
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
2 000 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
540 000
Brutto egységár [Ft]
2 540 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
2 540 000
Elszámolható költség [Ft] 2 540 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
2 540 000
Részletezés
A projekt beszerzéseihez kapcsolódó közbeszerzési eljárás lebonyolítása.
16 / 19

Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Projektelőkészítés költségei
Költségtípus
Előzetes tanulmányok, engedélyezési dokumentumok költségei
Megnevezés
Egyéb szükséges háttértanulmányok, szakvélemények
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
7 995 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
2 158 650
Brutto egységár [Ft]
10 153 650
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
10 153 650
Elszámolható költség [Ft] 10 153 650
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
10 153 650
Részletezés
Az előkészítéshez szükséges tanulmányok elkészítésének díja.
Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Projektelőkészítés költségei
Költségtípus
Előzetes tanulmányok, engedélyezési dokumentumok költségei
Megnevezés
Műszaki tervek, kiviteli és tendertervek, ezek hatósági díjai
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
5 200 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
1 404 000
Brutto egységár [Ft]
6 604 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
6 604 000
Elszámolható költség [Ft] 6 604 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
6 604 000
Részletezés
Építéshez szükséges építészeti és kiviteli tervdokumentáció elkészítésének díja.
Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Építéshez kapcsolódó költségek
Megnevezés
Új építés
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
213 158 189
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
57 552 711
Brutto egységár [Ft]
270 710 900
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
270 710 900
Elszámolható költség [Ft] 270 710 900
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
270 710 900
A tervezett bölcsőde több épületben, pavilonos elrendezéssel valósul meg, ezzel jobb összhang biztosítható a környezettel. Az épületeket zárt folyosó köti
össze A funkcionális kialakítás alapja az: MSZ 24210-1 Nevelési intézmények tervezési előírásai 1. rész: Bölcsődék 6/2016. (III. 24.) EMMI rendelet Az utcai
részen épülő kiszolgáló-konyhai egység követi a helyi előírásban kikötött előkert nélküli építést. A gondozási egységek a telekbelsőben kedvező tájolással
telepíthetők. 1. Kiszolgáló egység Az egységet az épületegyüttes utcai oldalán helyezzük el. A telepítés fő szempontja az önálló gazdasági megközelítés
lehetősége volt. A földszinten alapvetően a főzőkonyha található a kiegészítő helyiségekkel. A tetőtérben az irodák és a dolgozói szociális blokk, gépészeti
helyiségek vannak. A konyhai tálalóban tárolhatók az ételszállító zsúrkocsik. A kocsik mozgatása az akadálymentes belső közlekedőkben biztosított. 2.
Részletezés
Központi fogadó egység Itt történik az érkezés, a babakocsik központi tárolása. Nemenkénti szülői w.c.-t és akadálymentes w.c.-t helyezünk el. Az épületrész
földszintes, lapostetős. A központi térből folyosó kapcsolódik az egyes funkcionális egységekhez. 3. Gondozási egység A gondozási egységből 2 db épül,
melyek a fogadó egységből a folyosón keresztül közelíthetők meg. Az épületben két db összenyitható gyermekszoba van, a hozzátartozó gyermeköltözővel
és fürdővel. A szobákhoz játék és ágyraktár csatlakozik. Az épület földszintes, magastetős kialakítású, padlástérrel. A padlástérben az adminisztráció, irodák,
dolgozói szociális helyiségek kapnak helyet. A gyermekszobák előtt pergolás árnyékvetővel védett játszóterasz van. A terasz és a kert kapcsolata füvesített
rézsűvel megoldott. Parkolás A terven a telken belül 8 autó parkolására jelöltünk ki helyet, a telek előtt az utcán 4 autó fér el. Az akadálymentes parkoló
mérete 3,60x5,50 m beleértve a gépjármű melletti 1,50m szélességű közlekedősávot.
Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Beruházáshoz kapcsolódó költségek
Költségtípus
Eszközbeszerzés költségei
Megnevezés
Bekerülési érték
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
45 793 711
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
12 364 302
Brutto egységár [Ft]
58 158 013
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
58 158 013
Elszámolható költség [Ft] 58 158 013
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
58 158 013
Részletezés
A bölcsőde működéséhez szükséges eszközök beszerzési értéke eszközlista alapján.
Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Szakmai tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások költségei
Költségtípus
Egyéb szolgáltatási költségek
Megnevezés
Hatósági igazgatási, szolgáltatási díjak, illetékek
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
500 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
135 000
Brutto egységár [Ft]
635 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
635 000
Elszámolható költség [Ft] 635 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
635 000
Részletezés
Kisgyermekellátás területén jártas szakember díja.
17 / 19

Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Szakmai tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások költségei
Költségtípus
Kötelezően előírt nyilvánosság biztosításának költsége
Megnevezés
Kötelezően előírt nyilvánosság biztosításának költsége
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
370 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
99 900
Brutto egységár [Ft]
469 900
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
469 900
Elszámolható költség [Ft] 469 900
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
469 900
Kommunikációs terv készítése A kedvezményezett működő honlapján a projekthez kapcsolódó tájékoztató (esetleg aloldal) megjelenítése és folyamatos
frissítése a projekt fizikai zárásáig Sajtóközlemény kiküldése a projekt indításáról Sajtómegjelenések összegyűjtése A beruházás helyszínén „B" típusú
Részletezés
tájékoztató tábla elkészítése és elhelyezése Kommunikációs célra alkalmas fotódokumentáció készítése Sajtóközlemény kiküldése a projekt zárásáról
Sajtómegjelenések összegyűjtése TERKEPTER feltöltése a projekthez kapcsolódó tartalommal A beruházás helyszínén „D" típusú emlékeztető tábla
elkészítése és elhelyezése
Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Szakmai tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások költségei
Költségtípus
Műszaki ellenőri szolgáltatás költsége
Megnevezés
Műszaki ellenőri szolgáltatás költsége
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
2 000 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
540 000
Brutto egységár [Ft]
2 540 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
2 540 000
Elszámolható költség [Ft] 2 540 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
2 540 000
Részletezés
A kivitelezés lebonyolításához kapcsolódó műszaki ellenőr költségei.
Támogatást igénylő
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Projektmenedzsment költség
Költségtípus
Projektmenedzsmenthez kapcsolódó útiköltség, kiküldetési költség
Megnevezés
Utazási költség
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
488 315
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
0
Brutto egységár [Ft]
488 315
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
488 315
Elszámolható költség [Ft] 488 315
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
488 315
Részletezés
Projektmenedzsment személyzet utazási költsége a projekt megvalósítási szakaszában.
Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Tartalék
Költségtípus
Tartalék
Megnevezés
Tartalék
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
15 000 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
4 050 000
Brutto egységár [Ft]
19 050 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
19 050 000
Elszámolható költség [Ft] 19 050 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
19 050 000
Részletezés
Tartalék: a projekt során felmerülő kiegészítő költségek biztosítására.
Támogatást igénylő
NAGYKÁTA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Szakmai tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások költségei
Költségtípus
Műszaki jellegű szolgáltatások költségei
Megnevezés
Egyéb mérnöki szakértői díjak
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
500 000
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
135 000
Brutto egységár [Ft]
635 000
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
635 000
Elszámolható költség [Ft] 635 000
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
635 000
Részletezés
Rehabilitációs szakmérnök díja.
Támogatást igénylő
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Projektmenedzsment költség
Költségtípus
Projektmenedzsment személyi jellegű ráfordítása
Megnevezés
Munkabér
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
7 220 222
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
0
Brutto egységár [Ft]
7 220 222
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
7 220 222
Elszámolható költség [Ft] 7 220 222
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
7 220 222
Részletezés
2 fő projektmenedzsment személyzet bérköltsége a projekt megvalósítási időszaka alatt.
18 / 19

Támogatást igénylő
Pest Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
Tevékenység neve
Kisgyermeket nevelő szülők munkavállalási aktivitásának növelése
Költség kategória
Projektmenedzsment költség
Költségtípus
Projektmenedzsment személyi jellegű ráfordítása
Megnevezés
Foglalkoztatást terhelő adók, járulékok
Állami támogatás
kategória
Nem állami támogatás
Netto egységár [Ft]
2 057 763
Nettó egységárra jutó
ÁFA [Ft]
0
Brutto egységár [Ft]
2 057 763
Mennyiség
1
Teljes költség [Ft]
2 057 763
Elszámolható költség [Ft] 2 057 763
Nem elszámolható
költség [Ft]
0
Támogatási százalék [%] 100
Támogatási összeg [Ft]
2 057 763
Részletezés
2 fő projektmenedzsment személyzet bérjárulékai a projekt megvalósítási időszaka alatt.
Monitoring mutatók
Monitoring mutató
megnevezése
Bázisérték dátuma
Bázisérték
Cél dátuma
Cél változás
Cél összváltozás
Cél kumulált
Újonnan létrehozott, 0-3
éves gyermekek
elhelyezését biztosító
2018.09.01.
48
48
48
férőhelyek száma
Újonnan létrehozott, 0-3
éves gyermekek
elhelyezését biztosító
2023.09.01.
0
48
48
férőhelyek száma
19 / 19